Service

Aanvraagformulier
Tarieven

Servicediensten

Onderzoeken

Onderzoek: welke service wil de klant?

Heldere, makkelijk te begrijpen dien stverlening waarin problemen zonder veel moeite worden opgelost. Dat is de service die consumenten het liefst krijgen. De klantervaring verbeteren? Dan kun je je dus beter richten op snelheid en gebruiksvriendelijkheid van bestaande dienstverlening. In plaats van blind voor nieuwe technische snufjes als personalisatie te gaan.

Lees meer

Bedrijf services

Hulpvraag door verschillende kanalen

Telefonisch contact met een medewerker (84 procent)
E-mail (55 procent)
Online chat (41 procent)

Lees meer

Garanties

Garantie en erkenning

De spreekbuis van de sector, die een krachtig en zelfbewust geluid laat horen in Den Haag en Brussel. Een organisatie die maatschappelijke thema’s als duurzaamheid en vergrijzing een praktische vertaalslag geeft voor haar leden. Een partij die kennis ontwikkelt en innovatie aanjaagt. Maar ook een persoonlijk adviseur waar aangesloten bedrijven terecht kunnen voor advies op ondernemersgebied. Dat is UNETO-VNI: de ondernemersorganisatie van installatiebedrijven en ondernemers in de elektrotechnische detailhandel.

Lees meer

Abonnenementen